خواص سنگ آزوریت

بطری انرژی زا سنگی

خواص سنگ آزوریت

سنگ آزوریت در دنیای سنگ های قیمتی، سنگی است که خیلی مورد توجه قرار گرفته همچنین بخاطر رنگ آبی جذابش مشهور است و در طول هزاران سال، از طریق واکنش های بین مس، هیدروژن، کربنات و اکسیژن تکامل یافته است. سنگ آزوریت، سایه های مختلف آبی را برجسته می کند که از ذوب آن با مالاکیت (یا اونیکس سبز، ماده معدنی خیلی نزدیک به آن که تقریباً همان ترکیب شیمیایی را دارد) به وجود می آید.

در شفابخشی سنگ ها، وقتی بهبود خلاقیت و حکمت درونی مدنظر باشد، سنگ آزوریت یک گوهر ارزشمند تلقی می شود چون چاکرای چشم سوم را پاکسازی و فعال می کند.

برای اینکه از تمام خواص شفابخشی سنگ آزوریت استفاده کنید، آن را در محل کارتان قرار دهید تا همیشه در معرض انرژی پرقدرت آن قرار بگیرید چون خلاقیت را تحریک کرده و بصیرت را تقویت می کند.

سنگ آزوریت برای استفاده به عنوان کمک آموزشی یا در طول کار در کارگاه بهترین انتخاب است. قبل از اینکه شروع به کار روی پروژه ای کنید، به مدت بیست دقیقه به آرامی با سنگ بنشینید تا از انرژی الهامبخش آن بهره مند شوید.

طبق سنت مدیتیشن باید به سنگ خیره شوید و به هر فکر و حسی که از درون تان برمی خیزد توجه کنید. اگر می خواهید هر نکته ای را که بعداً ممکن است به دردتان بخورد یادداشت کنید، دفتر یادداشتی را کنارتان بگذارید. بعد خیلی آرام اجازه دهید که آن احساسات و افکار از شما دور شوند و شروع به عمیق نفس کشیدن کنید ، در حین دم همه مثبت ها را جذب کنید و در بازدم منفی ها را دفع کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.